Björket suger!

...Igentligen bara ibland, men man blir så jäkla förbannad på hon kvinnan i garderoben som TVINGAR en till att betala för både väska och jacka, även om jackan ligger i väskan. Kan dom inte bara nöja sig med att man betalar för att man går in? Var nöjd kvinna!

För övrigt så var juldagen på björket mkt trevlig :) Fick dansa av sig som bara den. Och jag hoppas att Sofie inte ska skämmas allt för mkt, för det har hon ingen anledning till :P Men för övrigt så var det en riktigt lyckad kväll för en gångs skull på vääääldigt länge av alla gånger som man varit där.

-

Imorgon blir det av till Johan, inte träffats på ett tag nu så de blir myskväll antar jag :) och sen på måndag så bär det av till antingen Hgb eller Malmö, får se vart vägen tar oss :)

-

Idag så har det varit en väldigt lugn dag, gick upp runt kl 2 och sen kom Sofie och sen kl 4 så har det varit O.C-marathon till halv 12. (Y).

Nu ska jag iaf. avrunda här och tacka för denna dagen och för att jag lyckas hålla igång denna bloggen något så när ;)
Hope you like it :)

Pusskram*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0