Du är fjorton.

Jag kom att tänka på en sak. Att folk påpekar väldigt ofta att jag ser ung ut, utan att ens säga det till mig.
Det värsta jag vet är när folk säger att jag är 14.
En från banverket delade ut undersökningslappar för någon vecka sedan. Han kom fram till mig och sofie, gav henne en lapp och kollade sen på mig och frågade hur gammal jag var. 18 sa jag, så fick jag med en lapp. Men för fasen, ser sofie ut som att vara min mamma eller?

Eller när en kille på fyllan utanför Qbar sa att jag var 14 år, så fråga jag hur jag då hade kommit in på Qbar, så svarar han att jag antagligen hade falsk-legg.

Det är inte kul att se ung ut längre!!!

Fast när jag är 30 så ser jag kankse ut att vara 20, så ni som trott att jag varit 14 kommer se ut som 10 år äldre! Ha Ha.

Nu ska jag inte klaga mer.

Jag saknar Johan :(

jj


Kommentarer
Postat av: Soff

Hahaha! Det sista ska du vara glad för :D

2009-12-04 @ 21:42:51
URL: http://s-telander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0