Ge Maj Hunden!

Klockan är just precis nu 23:58, så om exakt 24 timmar så ska man vara full och glad och hoppas på att man ser Sofie så det blir ytterligare ett super-år. Snäll jag är idag va ;)

Imorgon ska jag iväg och köpa hårfärg för att få bort den fruktans-värda färgen som jag har i rötterna. eller ja, de som jag har försökt färga över som inte blev helt som det skulle. Men det kankse inte är så hemskt som jag påstår att det är, men strunt samma.
Får se om det blir någon övningskörning på vägen hem. Behöver köra lite. Det börjar bli riktigt roligt att köra nu!

För övrigt så är jag riktigt pepp på imorgon faktist. Det ska bli riktigt roligt, hoppas jag iaf. Höhö. 
 
-

Jag har fått för mig att köpa en jeans-jacka, så jag ska ta och kolla om man kan beställa de från H&M innan dom tar slut, men de får ju för all del inte hända.     -(inte mina talesett, det lät bara bra)

Och det kliar i mina händer, är så himla sugen på en liten hund-tulle-bulle! Min lilla Pomme som liknar dexter fast 10 gånger mindre. :D Åh jag längtar så tills jag kan köpa!!!!!



Så GULLI GULLI GULLI GULLI GULLI!

Kommentarer
Postat av: JENNY

Jag tyckte du var skitsnygg iden där frillan ju! :)

kram

2009-12-31 @ 09:59:08
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: JENNY

va söt! :D

2010-01-03 @ 14:51:26
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0