Julkänslan?

"Jul jul, ge mig, jul jul, jag vill ha..."

Nej fy bövelen! Tiden går aldeles för fort! det var ju nyss sommarlov, och jag vill ha sommar igen!
"Sommar, sommar, sommar! "

mmm



Uppdatering:
Idag är jag arg! Prov i morgon, kan inte plugga eftersom jag är på så dåligt humör och stör mig på allt.
Jag vill lägga mig. Jag vill ta ledigt från skolan i ett år och bara åka bort just nu. Och jag saknar hemma. Åker nog hem imorgon. Känner jag behöver det.
Får hoppas på att det inteär en massa sura miner bara, för jag orkar inte det! Inte för att det brukar vara det, men jag blir bara så känslig nu. Åhhhh!
Gnäll-alle är igång igen. För nu är det vinter. Dock utan snö.

Får hoppas på att  bli på bättre humör efter provet, nk-inlämmning och tal i svB. DVS så ska jag bli p åbättre humör nästa vecka, men sen börjar det närma sig för Nk-prov vilket jag ska ha MVG på!


Får även hoppas på att det blir en bra" Feel-Good-Lördag" hos Sofie, för det behöver jag verkligen.

Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0