Perspektiv,..

Stannade hemma från skolan idag med. Inte bra, jag vet. On i huvet och absolut ingen ork eller motivation i mig.
Pratade med historia-läraren och ska göra provet i morgon istället.

Läste lite bloggar här på blogg, och kan väl säga att hlften hade sånna "tävlings-kalendrar" vilket gjorde mig på lite bra humör och gissa vad......
Jag fick lite julkänsla och jag längtar faktist lite till jul och snö och varm choklad och pulkaåkning! <3
Och jag vill inte ha sommar längre! Inte nu iaf.

Vaknade även i morse och johan sa att han skulle ut och ta kort innan han stack till skolan, för det var frost ute! Får väl vänta lite till innan snön kommer, men det är 0-gradigt ute så det kommer väl snart. :)

-

Sitter här nu iaf. hemma hos johan, och det knakar i hela huset, antagligen för att det är kallt ute, hoppas jag iaf. Men det spökar även här i huset så det är lite läskigt, speciellt när man tror på spöken. Hihi.

Så nu börjar alle bli på bra humör iaf. och hon ska till skolan i morgon. (Y)

Och i julklapp så önskar sig alle pengar till resan i maj, och till en tatuering.
Och en klocka.
Sen kom hon inte på mer vad hon skrivit på önskelistan där hemma.


Puss sålänge. *


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag kan fylla på den till dig.

Ny kamera.

Presentkort.

;)

2009-12-02 @ 20:21:58
URL: http://www.schaferlovers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0