Ska man, ska man inte?

Julafton över, vilket känns både skönt och jobbigt, tiden går så fort.

Jag fick:
Klockan som jag önskat mig,
present-kort,
pengar,
stativ till kameran,
martini-glas och drink-blandningar.
Och färgpennor! :)

Så det blir väl av till Helsingborg till mellandagsrean och köpa sig lite kläder.

Idag så har man beslutsångest, som vanligt.  Jag vill ut, men ändå inte. Känner mig inte alls peppad på det, och orkar inte lägga ut pengar idag. Och kommer antagligen inte hem, + att dte ska bli stormvarning,-klass 1, så bara synd om den som får hämta.
Så antingen får någon övertala mig eller så stannar jag hemma och kollar på O.C! :)

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Soff - the one and only

För det första:

Juldagen är till för att firas. Så är det bara. Man missar inte både lussevakan och juldagen. Det går bara inte.

För det andra:

Vem missar ett party med världens bästa tjejer?

För det tredje:

O.C kan du kolla på imorn när du ligger utslagen i din säng

För det fjärde:

Jag spela ALLTID bra musik. Kommer du hit så kommer du känna dej het för att peppometern har överstigit graderna

För det femte:

Elvira kanske har mellandagsrea om vi har tur?

För det sjätte:

Ditt vin hinner bli gammalt och det är ju dumt att lägga pengar på något som du inte hunnit använda.

För det sjunde:

Klass 1 var det. Tänk om det varit klass 2. Alltså - det kunde varit värre.

För det åttonde:

Dansa mår man bra av och tränar gör man samtidigt.

För det nionde:

VI VILL ATT DU KOMMER!

2009-12-25 @ 14:19:43
URL: http://s-telander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0