För att göra Sofie glag...

Så har jag förberett ett litet inlägg här till min tvillingsjäl,... eller liknande. (?)

Sofie hämtade mig efter skolan och så körde vi hem till Emmaljunga. På vägen så hade vi nog en gaaaaanska så dragen man framför oss i en röd volvo. Han höll på att köra av vgen typ 3 ggr och vinglade fram och tillbaka. Var sen hemma en liten sväng. Bytade lite kläder, men vågade inte stanna så länge efter stackars mamma inte var frisk. Sen åkte vi vidare till Vittsjö där hon skulle ha danslektion med sina skrikiga ungar som trodde jag var en kille. (?) Tack för det.
Jag ska bli president och avskaffa födslar !


Sen tog jag bussen till Hässleholm igen där Johan hämtade mig. Sötbulle är han <3

För övrigt så lyssnar jag på Kesha - Tik Tok vilket gör en på Väldans peppat humör!
GG för henne!
&
GG på Gossip Girl!
& Jag saknar att kolla på O.C!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sofie, ska vi köra O.C-maraton?



Pepp!
Kesha - TiK ToK


Kommentarer
Postat av: Sooooooff

Hahahahahahaha! Jävligt roliga ungar faktiskt!

Och OC maraton låter inte mer än toppnotch. Men då får vi skaffa fram säsong 1 och 2 också (Y)

2009-11-16 @ 23:50:52
URL: http://s-telander.blogspot.com
Postat av: mamma

Ni e inte riktigt kloka. Men då får ni va hos Sofie. 2 toppade tonåringar? Nä tack. Men jag älskar er ändå. <3

2009-11-17 @ 16:55:29
URL: http://www.schaferlovers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0