Mål.

Jag vill inte strosa runt på sveriges gator och inte ha några mål i livet.

-Jag vill jobba i ett år i Norge och sen bara dra iväg.
-Jag vill resa runt i världen och upptäcka och se saker.
-Jag vill lyckas med affärsideén som jag och Sofie kommit fram till.
-Jag skulle vilja öppna en syfabrik i indien som folk som verkligen behöver pengar ska få en chans att jobba för att få ihop pengar till familjen. Och lönen ska vara högre än 6 kr om dagen kan jag garantera.
-Jag vill inte sitta, när jag är 40-50 år och ångra att jag inte tog mig tid till att göra saker.
-Jag vill få en så bra utbildning och bra jobb så jag kan vara ekonomiskt oberoende och bla. kunna bjuda min familj på resor. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0