Hemligt

Eftersom det ändå inte är någon som läser denna än, -inga kommentarer har man funnit än iaf. Så tänkte jag säga en sak, eller två, kanske.

Ibland så står jag och sjunger och verkligen låtsas att jag kan, bara för att jag vill kunna sjunga bra. Men när man spelar in sig själv så låter det ju förjälvligt.

De andra vågar jag inte säga, men det har med plastikoperation att göra.

-
Face
-

Jag är grymt sugen på sommarpartaii och siesta. Eller bara en dag på stranden någonstans med en god drink eller något i handen.
Chilldagar är jag sugen på.

Jag vill sluta skolan, börja jobba, starta sin karriär, skaffa egna pengar och inte leva på studiebidrag, åka utomlands.
Det vill jag göra

Kommentarer
Postat av: mamma

Det där med plastikoperstion kan du ju bara lägga på hyllan tycker jag. ;)

2009-10-07 @ 22:54:54
URL: http://www.schaferlovers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0