Höst

Idag äre pluggdag. NaturkunskapB-prov på onsdag. Det jobbiga är att det tar sån tid att läsa i boken. Som tur är så kan man de mesta, men har ändå missat en del känner jag.


För övrigt så har man fått Eddie från Idol på hjärnan när han sjunger Michael Jacksons låt- they don't care about us - http://www.youtube.com/user/mongosmile#p/a/f/0/VpB3FYy30KE
Mums säger jag bara.
Och jag får tycka om honom för johan tycker om Tove! Ha-ha!



För övrigt så tyclte jag att jag behövde lite nytt i garderoben så beställde lite från hm igår. Dock blev nästan allt i rosa men det gör ju inget. Tog även med en bikini, precis som det behövdes. Men ja det gör de! Allt för 405:-
Här är bild på allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0