Peppast.

Today today today!!

Just nu är jag på väldans bra humör! r&b'n som gör de ;) Man blir peppad, eller jag blir iaf. Och Danssugen!

Mässa i morgon i bergendalshallen. Ska stå för teknik - form och designprogrammet. Börjar bli lite nervös men det ska bli kul. Har ju blivit van vid att prata med mycket folk som man inte känner efter sommarjobbet man hade.  (Y)
Slutar halv ett sen ska jag till Elgiganten och kolla ny mobil, eftersom min blev stulen på studentfesten förra tisdagen. Inte jättekul eftersom man har typ... 4 nummer. Och resten har jag inte ens nerskrivna någonstans. Fick som tur var låna min systers mobil så länge.

Idag hade man naturkunskap B-prov. Gick väldans bra tyckte jag, eftersom att jag inte tyckte att jag kunde alls mycket innan provet, men svarade på så gott som allt och kände mig säger på dom flesta svaren så nöjd är jag allt.

Ska gå och lägga mig tidigt idag. Läsa igenom papperna till svenska-sammanställning som vi ska lämna in, så får jag göra klart de i morgon efter att jag kommit hem från mässan.
Ska bli så skönt att sova nu!  Sov gottans!

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0