Deprimerande att packa...

Det är inte kul at packa idag. Har väldigt mycket kvar, och kan inte bestämma om det ska stanna kvar hemma eller åka med till Jönköping. Och jag blir bara ledsen egentligen utav att packa ner allt. Även om det inte är långt så är det ändå för långt för att bara åka hem sisådär och hälsa på hemma. Får hoppas på att det inte blir för tyst här i huset nu när inte jag är hemma och pratar sönder mamma och pappas öron ;) Fast det blir kankse synd om bella som inte är så van vid att höra mig babbla i streck i timmar, fast hon fick ju en försmak av det här om dagen ;) hehe.

Nu ska jag återgå till packningen och leta upp lite musik. Tips på ngt bra? Jag har tröttnat på de jag har nu. Får väl sätta på lite MM eller ngt ;)

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0