G11

Det blir nog mycket egentid här i Jönköping kan jag tänka mig. Synd att alla går i skolan bara annars hade man ju kunnat hitta på saker. Dock så ringde johan pappa och undra om jag kunde kolla upp tågtider så att jag kan börja jobba torsdag-fredag, vilket är lite som en tröst.

Drömde inatt att jag hade kommit in på mitt förstaval, men jag vet inte om jag blev glad eller ledsen... Känns lite ostadig. Jag vill gå i skolan för att ha något att göra, och jag vill jobba för att tjäna lite pengar och för att ha ett år ledigt från skolan. Känner mig så kluven! Ahhh!

Idag blir det tvättning iaf. Två maskiner i nu, och två till som väntar, sen är det klart. Sen är jag "a no-lifer", hmm får väl lägga mig och glo O.C eller ngt annat deppigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0