Latmask

Nu har jag allt legat på latsidan och har glömt bort min blogg lite.  Just nu är jag för kall om mina fingrar så det är gaaaaaanska så svårt att skriva. Varför jag är kall vet jag icke.

Det har inte hänt så mkt mer än att jag och sofie skulle bli ljusa i huvudet igen, så vi köpte vars två blonderingar, men inte fasen hände det någontin. (hade inte avfärgning utan någon annan konstig blondering, och fråga inte varför vi inte tog avfärgning, för det vet vin inte själva heller :P ) Har avfärgat mitt hår nu iaf. och det är orange/gult eller någon konstig färg som inte kommer stanna så jättelänge för ska göra ny avfärgning så jag kan färga det i askblont för att senare lägga slingor i det. Men man ser ju inte så snygg ut i huvet nu iaf. de kan jag ju säga. Haha.
Får hoppas på att det blir bra sen iaf. :)

Nu ska jag väcka Johan :)

P&K! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0