Plastficka

Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu, har haft fullt upp,- eller bara inte haft tid till bloggen,- eller inte orkat bara... Men för att göra sofie glad så uppdaterar jag :)

GJorde klart två lampskärmar igår. En med två ansikten som föreställer Twiggy och en annan med en massa fyrkanter som jag klippt ut från pet-flaskor och limmat på med smältlim. Den tredje ska jag klä med svart fusk-skinn och sy fast vita rosor i smma tyg fast vitt. Tror det kommer bli -Toppen!-

När fasen ska denna jäkla snön slita falla? Jag vill ha vår, gröna ängar och fötterna i sanden vid ett varmt hav någonstans i utkanten av ett land.

För övrigt så är jag upptagen dag med att skriva rapporter och logg-böcker på datorn, men man vet ju aldrig om det kommer någonting mer här ;)

Slänger nog upp en och annan bild på skärmarna sen.
Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0