2010:01:05-23:09

Jag börjar detta inlägget snabbt med att säga: Jag är hemma i Emma idag. Mamma hämtade mig hos johan så jag kunde ta hem mitt bord och glasen jag köpt på IKEA igår. Lite jobbigt att ta både dom två pluss en stor väska som vägde TON och en datorväska. Liiite bökigt kan jg påstå.

Men så idag har jag stdat undan på mitt rum lite eftresom det såg ut som kalla kriget eller något, men sen gick jag igenom kläder som skulle slängas och tog lite där till lampskärmarna som jag och Alice ska göra, och sen såg det ungefär likadant ut på golvet igen... men nu är det rent... host!

Nu ska jag komma till det jag ville skriva...
Det ska komma ytterligare en "Fast and Furious"-film, vilket gör alle...VÄLDIGT GLAD! :D Vin Diesel tackar man aldrig nej till ;) - Sorry Johan! Höhö!

Ikväll har jag varit ute och busat med tulle och bambi i snön.  (Dexter och Fanta).  Passade på att knäppa några kort med på mysarna.

Kollade min statistik vilket har ökat ganska mycket faktist, och antagligen genom att följa rådet- att kommentera andras bloggar... och det fungerar faktist. Gött!

Det blev väldigt många "..."-punkter i detta inlägget, men det får vi alla leva med :) Puss haj och jag slänger in en bild på tulle och bambi!♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

asså vin diesel e inte ens snygg :S du e skum

2010-01-06 @ 03:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0