Älska kurvorna

Jag har blivit så bra kompis med p.s. - kurvor så jag är riktigt stolt över mig själv!

Just nu hade jag bara lust för att skriva. Har kommit in i en period där jag kan sitta och skriva hur mycket som helst och jag tycker det är roligt. - Toppen. [På tal om annat så saknar jag Maria Mont. från Hollywoodfruar. Hon är så sööt!]

För övrigt så blir jag riktigt pepp på Lloret de mar varje gång jag går in på sidan och kollar. SKa bli så jäkla skönt med sol! Det behöver jag. Lite vitaminer i kroppen från solen sen är jag på topp!

Jag har kommit på mig själv att jag skriver "för övrigt" i nästan varje inlägg jag skriver, men kan ändå inte komma på ett annat sätt att skriva för att få lite flöde i den här bloggen. Jag skriver så himla rörigt så det är säker knappt någon som hänger med om vad jag skriver om igentligen skulle jag kunna tro. Men bloggen blir väl sm skrivaren antar jag, och jag är rätt rolig och babblig själv ;)

Nu: PEPP!
Dont stop, make it pop
DJ, blow my speakers up
Tonight, Imma fight
Til we see the sunlight
Tick tock, on the clock
But the party dont stop, no
Woah-oh oh oh
Woah-oh oh oh

mm

Kommentarer
Postat av: Azra

Hejsan :D

Haft en bra dag?

Kram

2010-01-06 @ 23:33:05
URL: http://azrasarajlic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0