Header?

Suttit i en timme med att göra en ny header, och det här blev resultatet. Bra eller inte, vad tycks?


För övrigt så har jag och johans syster johanna varit på IKEA och handlat lite. Köpte ett Laptop-bord och 7 glas. Laptop-bordet behövs verkligen eftersom jag alltid överhettar datorn när jag har den i sängen, vilket inte är så bra. Höhö! Fråga Telander hur det går till om det hänger.

Och så hjälpte Lennü mej med att fixa Spotify på datorn med eftersom det inte går att installera något på dom här dumma datorerna när man uppdaterat dom till Windows 7! Men nu kan jag sitta och sjunga igen till min musik! ♥♥♥


Nu ska jag kolla på O.C @ www.watch-series.com (Y)

Pusssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0