Kommer på en rubrik senare...

Ligger hemma i sängen för jag har tydligen svalt grus i gårnatt så min halls mår inte så jättebra. DEt gör ont upp i öronen, men får hoppas på attdet går över under dagen. Kan inte vara hemma från skolan, för det märks på betygen!

Jag satt och kikade på lite bilder på facebook och insåg att jag gör eller säger alltid något olägligt när jag är på fest. Man skulle haft en sån gubbe på axlen som sa åt en när man skulle hålla tyst. Det hade varit bra! Haha!

Idag vill jag bara att folk ska tycka synd om mig, och jag ska dricka varmt te med honung oh hoppas på att min hals mår bättre.


För övrigt så... Saknar jag Johan, och jag ligger back i projektarbetet så jag måste jobba med det idag.

Pusshaj, skriver senare...


Kommentarer
Postat av: Soff

Svalt grus? Hur tusan då? Kattlådan ellor? Och jag kan inte tycka synd om dej för jag tycker synd om mej själv.

2010-01-27 @ 18:04:49
URL: http://s-telander.blogspot.com
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha okejs:/ inte kul med ont i halsen.

Mina ben är helt SLUT efter en hel dags springande efter kläder haha !

aha okejs är det kul då? :)

jag går i kritianstad :)

på Söderport går handel :P

2010-01-27 @ 19:38:28
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0