pluss och minus.

Pluss-sidan börjar vi med för vi behöver lite pep i vardagen just nu. Alltså...

Pluss:
1.Vi går mot ljusara tider, dagarna blir ljusare och mer energi till min fördel.
2.Spanien-resan närmar sig vilket gör mig ännu mer pepp.
3.Det är inte lång tid kvar tills vi tar studenten!
4.Jag har fantastiska vänner! :)
5.Tack och lov för internet!

Minus-sidan. Det finns ju alltid ett minus i allt man säger är bra sä här kommer de...

Minus:
1. Sommaren tar slut så form, och om inte annars så blir det väl svensk sommar. (Men mamma sa att eftersom vi har en riktig vinter så blir det nog en riktig sommar, och jag hoppas hon har rätt! )
2. Det är fortfarande kallt, och det blir bara kallare och kallare och snön bara växer och växer, och vägen blir bara halare och halare...
3. Vad fasen ska man göra efter studenten? Ha sovmorgon? Till vilken nytta när man vet att man inte behöver snooooozzzzza i en timme?
4. Vissa är så jäkla egoistiska och tänke bara så långt som näsan räcker (om det inte är för långt?)
5. Om bara internetet skulle fungera och fis-boken skulle fungera som de skulle så hade jag varit glad. Men man blir ju lite beroende!?





Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha jo festande i sig är väl inget så men som näe man sitter åp tåget och hamnar med några fulla det är inte aå kul alltid.. Precis osm du säger med tjejerna som skriker och kråmar sig osv;) haha förstår dig .. så du är hässsleholmare till & med :P?

2010-01-26 @ 10:38:03
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha jo eller hur :P xD

jag är i från perstorp faktiskt :P ;)

2010-01-26 @ 18:58:03
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha nej det är det inte :)

har min apu på vero moda ihässleholm också :P är där varje onsdag :P

2010-01-26 @ 21:48:29
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha ja du :P det är absolut inte omöjligt :P

vilken skola går du på ? :D

2010-01-27 @ 08:29:09
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0