Rädda Joppe! Död eller levande!

Eller rättare sakt: Ta steget Sofie! Nu eller aldrig!
Förklaring:
-Har precis hittar världens perfekta kille till Sofie. Det är som perfect match, men icke!

---

Idag har jag varit hemma från "plugget", Vaknade med världens huvudverk och tjock hals, så det fick bli en hemma dag, vilket har lett till att mitt rum ser för jävligt. Det är faktist nästan bättre att jag Inte är hemma, för det blir så stökigt, även om jag inte gör så mkt mer än att sitta vid datorn.

Sofie kom hit ett slag och hademed sig mitt te som vi köpte i malmö på systrarna grön tror jag de hette. Baylie-smak med gräddkola eller ngt. Mycket gott! (Y) Man blir så len i halsen och man blir typ lugn av att dricka te på något sätt, så ska börja dricka en kopp innan jag går och lägger mig så att jag kan somna.

För ovanligheternas skull, nu när det är vinter och kallt så är det ett under att jag inte är mer deppig och sjuk än vad jag varit, detta är nog första gången som jag är sjuk nu när det är snö. Kryss i taket. Förra åter så var jag sjuk typ var annan vecka. Men icke nu, vilket jag är väldigt glad över :)

---

Man blir så himla sugen på att åka iväg när man är inne på Kenzas blogg. Shit vad skönt det ser ut att vara i Thailand nu när man verkligen behöver sol! Fast vi har ju iofs. fåt se lite av solen idag vilket uppskattas!
Men snart så är det ju Spanien som gäller! OCh det ska bli så jäkla skönt!! Ahh kan det inte bli 13 maj nu!?

---

Nu ska jag skriva till Sofies (blivande) perfect match! HejSvej!

mmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0