Thailand...njaaa kanske inte.

Här kkommer en 190-lista för att bara redogöra lite vad jag gjort den senaste dagarna. :)

Lördag börjar vi med: Då körde Sofie, jag och Martina till Jullan i Knislinge för att umgås lite. Trevligt trevligt. 
Hämtade Johan och Nisse på Qbar på natten när dom ville hem, sen blev det sömn tills kl 14.00
Söndag: Seg dag. Jag kändde mig på något konstigt segt och trött humör - som ännu håller i sig lite.
Måndag, Tisdag: Åkte hem hem, och tänkte vara hemma för att övningsköra lite, men snön vill ju inte försvinna eller sluta komma så det blir lite svårt att övertala päronen, pluss att dom jobbar ganska mycket nu.

Åter till min verklighet i real-tid.

Igår så var jag på biblioteket i skolan ör jag skulle låna en bok smo jag skulle kunna läsa innan jag gick och la mig för att bli trött, men istället blev det tre böcker av Katarina Von Bredow,-"Syskonkärlek", "Som jag vill vara" och "Räcker det om jag älskar dig?"
Började läsa syskonkärlek och märkte efter en timmes läsning, sidan 74 att detta inte var en bra bok att läsa innan bingen, men man kunde bara inte slita sig från den så läste en timme till. Och jag kan erkänna att det jag läst har varit väldigt bra faktiskt. Och jag känner att jag behöver läsa lite nu. :)

Och det som handlar om rubriken:

Jag skulle basta idag för att försöka bli av med blämmorna i ansiktet, men efter 5 min i 43 graders värme att jag inte pallade mer, sänkte till 35 och när den var nere på 38 så höll jag på att svimma. Blev helt snurrig och yr, så fick öppna dörren och kalla på mamma. Så jag undrar igentligen hur jag ska klara mig i Thailand om jag knappt klarar av 25 graders stek i 20 min i Åhus? Fast badar kankse dock mer i Thailand skulle jag tro. Så det löser sig nog sk jag se!

Nnu är klockan 21:52 och jag ska ta och lägga mig i min nybäddade säng och läsa vidare på boken, Sofie sa hon ville ha den i morgon bitti på bussen så får se om jag läst ut den, men jag skulle tro att jag antagligen gjort de.

Sov snyggt! Puss*

Miss You<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0