Tooooo late!

Dagens fråga ska jag börja med har jag nog bestämt mig för att fråga, och idag är det:
Vad är det igentligen som går snett i folks huvud när dom kommer upp i "fjortis-åldern" och varför förstår dom inte att man inte kan hålla på som dom gör? Och speciellt Hässleholms ungdommar.

Jag tycker det börjar bli tradigt med en vanlig "-Idag har jag varit i skolan"-blogg, så jag ska ta och fundera över mitt blogg-liv. Höhöhö!
Och jag har även planerat min nästa tatuering! Ihhhh! Jag längtar faktist.

-

Jag har blivit på ett väldaaaaans S!ESTA-humör! Men det blir man väl när man lyssnar på Markus Krunegård - Jag är en vampyr typ 20 gånger om dagen. Och jag är inte den som kan lyssna om och om och om och om och om... på en låt i typ 3 veckor, som min syster kan göra. Jag börjar verkligen HATA låtar som går på repeat HELA tiden, men det är annorlunda med denna låten. Jag får sån sommarkänsla.
Åhh! Gem mig sommar, kall Corona, en solstol och 25 grader. Då ska jag vara nöjd!

Idag är jag lycklig, för det har varit sol idag. Snacla om energi man får av de! Fy för sören.
Nu saknar jag sofie och husvagnen så nu ska jag lyssna vidare på Krunegård och lite musik som vi lyssnade på där i husvagnen i Åhus. Mys!

Puss!!! ♥





Kommentarer
Postat av: Soff

Jag gillar oss

Jag gillar Åhus

Jag gillar husvagnen

och jag tycker vampyrlåten är jobbig



:D

2010-01-25 @ 19:35:32
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

hahha okejs:D jo men varför ska folk hålla på :O och festar och sånt :O

skåning ? ;)

2010-01-25 @ 21:33:05
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0