Ängamat

Sitter och dricker varma koppen och rensar igenom garderoben, igen... Kan verkligen inte hålla ordning i min låda bland t-shirts och linne, det blir bara kaos och det är inte ens lönt ibland att vika kläderna för jag bara trycker ner det ändå och sen rivs de upp när jag gräver efter annat :P Hoppas på bättre ordning när vi flyttar , höhö. Annars kommer väl Johan skrika på mig ändå så att jag MÅSTE hålla det vikt och snyggt ;)
Ska försöka rensa undan en del, men jag får så dåligt samvete om jag tar bort ett plagg som jag inte använt så mycket, eller alls. Känns så onödigt att ha lagt pengar på en sak som bara ska ligga. Men men, får se om min kusin får bättre glädje av de.

Hitta fresten sjukt snygga boots. Nice till hösten (Y)


598:- hos http://www.have2have.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0