*^^

Jag är så G 2 the LAD idag!

  • Vädret suger
  • Jag har skor över hela golvet, och jag orkar inte sortera upp dem
  • Jag vill ha mitt besked NU på om jag kommit in på skolan, men det under arbete just nu så det är iaf. ett +
  • Jag har för för mycker timmar att fylla ut, men jag vet inte med vad
  • Jag har snart inget mer att kolla på för jag har inte O.C box 2, och GG är med snart färdigkollat
  • Vår dator där nere är pajj, så mamma och pappa måste ha laddaren till den bärbara, och min laddare är borta så jag kan inte kolla på O.C eller GG i sängen, över nätet
  • Jag är väldigt positiv idag :)
  • Imorgon har jag körlektion jag jag blir as-----nervös när jag ska köra där.

PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0