Kejs

Mamma frågar om jag inte ska börja packa mer, men jag vet inte vad jag ska packa ner. Får nästan panik. Packar jag ner allt som jag ska med mig så blir det så tomt, och då känner jag mig själv tom. Får väl börja med att kanske packa ner lite kläder som jag inte använder för tillfället.  Fast det är inte mkt jag har i lådorna för tillfället eftersom det mesta är smutsigt och vår tvättmaskin är sönder. Great!

Kvällens "att packa till-låt."
http://www.youtube.com/watch?v=kn6-c223DUU
B.o.B - Airplanes ft. Hayley Williams of Paramore

Har fresten sökt in till skola som Ljusdesigner i Jönköping nu som sen ansökan, om ifall att jag inte kommer in på det jag vill nu. Men jag hoppas verkligen det.

hagd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0