nae, bannemej

Min blogg ser crap ut. Ser ut som om en tre-åring suttit och bestämt hur de skulle se ut. Får fixa de imorn.
Skrev ett inlägg innan som skulle vara det riktiga, men jag råkade visst lägga in en HTML-kod som gjorde att allt hängde sig, och min dator vill verkligen inte som jag vill nu för tiden har jag märkt. Den har blivit senil och hjulbent... eller vart de kanske träben?


Iaf. så ska jag lägga mig och kolla på de sista avsnitten av GG Sen imorgon väntas De stora D'na... Damma, Diska, Damsuga. Eller nästan iaf. Disk och tvätt blir det, planerat iaf.

Nej, nu har jag ont i ryggen och är sjuuuuukt hungrig, men jag får hålla mig tills imorgon bitti :(
Kan verkligen inte äta längre. Mår bara illa av mat och inte alls sugen. Och när jag äter så får jag ner typ hälten av de som jag brukar äta bara. Men det är väl värmen skulle jag tro. Om man tänker på hur mycket jag brukar äta annars. (En portion är som två portioner, och jag äter tre, och sen tar det 20 minuter så kan jag äta lika mycket till... Eller jag brukade iaf. Fast det är kanske bara så när jag är hemma hos Johan?)

Gonatt iaf.


Kommentarer
Postat av: s

Jag vill inte kunna äta. Jag är sugen alltid - på ALLT!

2010-07-08 @ 21:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0