Natt.

Har precis städat hela köket. Diskat, städat av bänkarna, rensat undan och slängt skräp, torkat och ändrat om under vasken.
Jag får städ-mani när jag får min "pms", om man kan kalla det så. Mina sånna städstunder kommer ca en gång i månaden så det borde väl vara det. Vet ju inte när jag ska ha den där veckan, om jag hade haft den så jag gissar på nu iaf. ^^
Allt resulterade i att jag fick ont i hälarna och trött i ryggen.

Imorgon blir det chill på dagen, åhus på kvällen - Martin&Martin, och sen sova i musse (Telanders bil) under natten, sen stek på playan hela söndagen (Y). chill i dillen.

Över till Facebook, platsen där inget händer.

ball
Bild ifrån vår kvällspickning i åhus förra året :) 
Mackaroner och köttfärssås med rött vin stod på menyn.


Någon som ska göra ngt spec. i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0