sol

Har inte pallat sätta igång datorn eftersom datorn bara värmer upp rummet ännu mer, och har inte pallat sitta inne eftersom det är så jäkla varmt. Har blivit att man stuckit till havet eller sjön. Man flyr nästan från värmen. Fast nu är det skönt ute :) ... Jag ska sluta klaga och vara nöjd med det vi har, för klagara man så får man det som man säger att man vill ha, kolla bara vintern och nu sommarvärmen.

Inatt åker jag men Johan och hans pappa till Nässjö för att torga- sälja blommor på torget. Upp kvart i 4 för att börja jobba 4-5 i morgon bitti. Gytt. Kommer vara trött som en köttbulle. Men det tar ju iofs. inte så mkt mer energi än i mungipan till att le åt tanter. Fast jag räknar ju dock inte med att dte kommer bli lätt.
Johan ska hämta nycklen till lägenheten imorgon med så är allt klart :) Hoppas bara på att min lilla reservplats lyckas ta sig in på skolan, vilkt jag hoppas. Annars blir det jobb i ett år, men dte klagar jag dock inte heller över för det kan bara vara nice.

Nu blir det snart käk. KÖTT!!

Haj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0