snart klart.

Nu är mitt rum rensat. har större säng och det är städat- för en gångs skull... Har bara datorbordet kvar fast där är dock bara hälften mitt.
Man märker nu iaf. att man inte har allt för mycket att packa ner sen när vi flyttar, men det kan ju vara bra det med :p  och när jag nu är inne på det ämnet så längtar jag faktiskt till att jag ska börja skolan igen. Ny stad, ny skola, nya möjligheter, nya kontakter. Allt nytt och jag tycker det är skitkul! Jag vill gå i skola hela livet!

Nu ska jag installera min ritplatta på den bärbara :) Och göra en ny header när jag ändå håller på.
Ha de göttans.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad ska du läsa och var? :)

2010-06-20 @ 23:22:40
URL: http://emmasigmund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0