antioxid(t)anterna sprudlar!

Här sitter jag framför datorn. Har precis käkat god mat som mamma lagat - pasta med morrots-tomat-sås (mmm), sen krände jag i mig en Jakki chokladpudding och sen en hel jäkla påse med chips-stjärnor. (fyyy Alle!) Men nu har jag toppat det med  ett granatäpple! Första gången jag smakar det, det var gott men jag trodde det skulle vara mer som pasions-frukt och mer sött (de skulle inte skadat heller) Men det var helt okej ändå. Har läst på om det och de ska vara fullproppat med antioxidanter så vi får hoppas på att de gör mig lite frisk i knopp och kropp!

Här är fresten bilder på mina muggar och skålen jag gjort i skolan. Nu har dom fått sig en omgång med vit, glansig glasyr med, vilket dom inte fått på bilderna.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0