aska

"Förstoppning i Vittsjö" tänkte jag säga, men insåg att det skulle låta lite fel.

Det brann iaf. i ett hus i vittsjö idag. Bussen blev en halvtimme sen och när vi stod i Vittsjö oh vänta så frågar jag Sofie om man inte kan köra rakt fram istället och hennes svar blir: "nej, pickelsjön är ivägen så vi kommer inte dit"
det gjorde min dag lite ljusare idag iaf. :)

Målat en lampskärm i svart idag. Fick lust för att göra ngt pyssligt så får se om de blir fint. Man kan ju alltid kompensera o man vill byta ut något till mässan på onsdag.


Idag mår jag bra av musik och jag ska ändra min design här. Vill ha det ljust och mysigt istället för mörkt och trisst. Inte för att det är så trist kanske... men det är mörkt... och jag vill inte ha mer mörkt nu, jag vill ha vår. ♥

Säg gärna vad ni tycker :)

Kan dock ta lite tid för måste göra ny header och jag har icke så bra fantasi på dom ännu, och min blogg är ful.

P&K! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0